כתיבת תוכן לאתרים

כתיבת תוכן לאתרים הוא זה שמביא אליכם את העבודה

כמו שאנחנו כבר יודעים ומבינים – אין אתר בלי תוכן. ומעבר לזה, גם אם אתם ממעיטים בחשיבותם של כתיבת תוכן לאתרים, חשוב שתקחו בחשבון שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם קוראים את התוכן באתר שלכם ומבינים האם השירות או המוצר שלכם רלוונטים אליהם על סמך הכתוב באתר. מכאן, שיש לתוכן השיווקי מקום מאד חשוב בהצלחת יצירת תדמית טובה לאתר מצד אחד, וסיכויי מכירה גבוהים מצד שני.

אבל רגע לפני הכל – צריך לדעת איך כותבים אתר.

אז נכון, לכתוב אתר ירגיש כמו ניג'וס גדול לרובכם, ואף משימה בלתי אפשרית אם אין לכם חוש כתיבה או ורצון לכתוב. לכן, למרבה שמחתכם, כאן הקופירייטרים נכנסים לתמונה! קופירייטר מנוסה יודע בדיוק מה המבנה האידיאלי של אתר וכמו כן יודע היכן צריכים להיות ממוקמים משפטי המחץ, איך לכתוב אותם נכון ואיך כל שאר האתר אמור להיות בנוי, על מנת להביא להצלחה אשר תיתרגם ללקוחות סקרנים חדשים.

בדומה להתמחויות השונות של אנשים, כתיבת תוכן לאתרים היא התמחות לכל דבר. זה שכל אחד מאיתנו יודע קרוא וכתוב, לא הופך אותנו לכותבי תוכן שיווקיים ולכן חשוב לתת לאתר שלנו את הכבוד הראוי לו ולאפשר לאיש מקצוע (במקרה הזה – קופירייטר) לכתוב את התוכן המדויק ביותר עבור העסק שלך.

מישהו קורא את האתר בכלל?

אחת מהשאלות שנשאלת לא מעט פעמים לקראת תחילת תהליך מול לקוחות מתעניינים שלנו, היא – כמה אנשים קוראים את התוכן השיווקי באתר שלנו? קוראים אותו בכלל? אז התשובה תהיה – חד משמעית כן! ועוד איך. תכנסו לרגע לראש של הלקוחות שלכם – הם מחפשים שירות כלשהו בגוגל, הם  רוצים לקבל מענה לצורך כלשהו, הם מבינים שהם צריכים לשלם למישהו שהם לא בהכרח מכירים, הם רוצים לדעת מה מיוחד במוצר שלו, למה לקנות או לבחור בשירותים שלו על פני אחרים (כי בטוח יש עוד הרבה)? בשלב הזה בדיוק, נכנסת הכתיבה השיווקית לתמונה, והיא לא אוהבת שמזלזלים בה.

אנשים מתרשמים לפני הכל מדף הבית שלכם – קוראים שם בקצרה מי אתם, מה אתם מוכרים, מנסים להבין מדוע הם צריכים את השירות או המוצר שלכם והאם אתם הספק שבהכרח נכון עבורם. את כל אלו, קופירייטר טוב יקח בחשבון וימוסס את כל החששות / דאגות / התלבטויות של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ויתן להם את הפתרונות לכל מה שהם צריכים או מחפשים. מכאן, חשוב שתבחרו בקופירייטר מנוסה עם זיקה לעולם המכירות והדיגיטל.

איך נראה תהליך כתיבת תוכן לאתר?

אז בשעה טובה יוצאים לדרך עם אחד השלבים הקריטיים בתהליך בניית אתר – כתיבת תוכן לאתר שלכם. השלב הראשון אחרי החתימה על הסכם עבודה יהיה תהליך של שיחת איפיון / שאלון איפיון מקיף שבו נכיר את העסק שלכם לעומק, ככה שנוכל לכתוב אודותיו בצורה הטובה והמקצועית ביותר לעמודי האתר השונים: דף בית, אודות, עמודי שירותים, עמודי מוצרים ועוד. 
חשוב גם להכיר שישנם סוגים שונים של אתרים שכל אחד מהם דורש כתיבת תוכן אחרת שמותאמת למטרה, למשל: אתר חנות, אתר תדמית, אתר השקה ועוד. 

הצצה לעבודות שעשינו

שנכתוב לכם תוכן מושלם לאתר?