10 רעיונות לכתיבת פוסטים מעניינים במיוחד

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

כתיבת פוסטים יצירתיים, מעניינים ומוצלחים היא לא משימה פשוטה ודורשת מאיתנו המון מוזה, שלא תמיד יש לנו, אם נשים יד על הלב. הבעיה היחידה היא שבעקבות חוסר המוזה או המוטיבציה, נוצר מצב שדף הפייסבוק או האינסטגרם שלנו הופכים לקצת מוזנחים ואז פחות אנשים פונים אלינו, כתוצאה מכך התסכול שלנו עולה ואנחנו מזניחים את הרשתות החברתיות. 

אנחנו כל כך מבינים את הקושי והמורכבות שלכם, ולכן חשבנו על דרך להקל עליכם משמעותית ולהוריד מכם לא מעט כאבי ראש באמצעות כל מיני קווים למחשבה ורעיונות שיעזרו לכם להצית את הדמיון ולשפוך אותו מהמקלדת לפוסט מצוין!

 

אז קדימה, הנה לכם 10 רעיונות עבור כתיבת פוסטים סופר מעניינים: 

 

1. פוסט טיפ – אנשים צמאים לטיפים, הם מחכים ומשתוקקים לעצות מאנשי מקצוע מנוסים על מנת ליישם בעצמם כלים שלמדו מכם. אל תהססו או תחששו מהפוסט הזה, כתיבת פוסט של טיפים לא יגלה ללקוחות הפוטנציאליים את הסודות הכמוסים שלהם ויגרמו להם לא להיזדקק לכם, אלא ההפך הוא הנכון, הם יבינו כמה הטיפים שלכם מדויקים ויעקבו אחריכם באדיקות עד שיחליטו שאתם מה שהם מחפשים. 

השתדלו שהטיפים יהיו קלים וברורים ליישום, אם לא יצליחו, ירגישו תסכול וזה יעבוד לרעתכם. 

 

2. פוסט חידה – בהרבה מאד מהעסקים יש אפשרות לעשות חידה חיננית בה תבחנו את הידע של העוקבים שלכם. כמובן שזה לא מתאים בכל התחומים, למשל עריכת דין הוא תחום שפחות מקובל לערוך בו חידות, אבל בהרבה תחומים אחרים זה יתקבל באהבה ואף יעלה משמעותית את הסיכויים למעורבות פוסטים. 

 

3. גיפים – יש משהו ממכר בגיפים כייפים, מצחיקים ויפים שקשורים כמובן לעולם התוכן שלכם ומתחבר אליהם טקסט קצר מעורר השראה. כתיבת פוסט שיש בו גיף עשוי בהרבה פעמים להפוך את הפוסט לויראלי, אם בחרתם גיף טוב. 

 

4. וידאו – תוכן הוא לא רק מילים כתובות, הוא גם תסריט מצוין שבא לידי ביטוי בסרטון וידאו שמציג את המותג שלכם באור הכי מחמיא שיש, ככה שיראו אתכם או פרזנטור מטעמכם שמספר על העשייה שלכם או על נושא ספציפי שבחרתם לדבר עליו. יהיה לאנשים כייף יותר, מבטיחים. 

 

 

5. הראו פיסה מהעבודה שלכם "מאחורי הקלעים" – כתיבת פוסטים מוצלחים מגיעים קודם כל מאותנטיות. כשאתם רק מוכרים ומוכרים באגרסיביות, אנשים פחות מאמינים לכם, הם לא מפתחים רגש מאד חזק עם המותג אלא מקסימום רוכשים אותו ובזה הקשר נגמר. בעידן הרשתות החברתיות חשוב מאד שנהיה "חברים" של העוקבים שלנו ונהיה כמה שיותר אדיבים כלפיהם ונרשה להם להציץ למאחורי הקלעים שלנו. 

 

6. קצת הומור לא הרג אף אחד – תספרו על חוויות מצחיקות מתוך העבודה שלכם, כמובן בטקט ובהמון רגישות, כאן למשל מומלץ מאד שתתייעצו עם קופירייטר. דוגמה טובה שליווינו, היתה צלמת מהממת ומוכשרת שהעלתה סרטון בו היא מציגה את כל סוגי התירוצים שיכולים להופיע ללקוח, וסיום באמירה תכל'סית של – אולי תפסיקו להמציא תירוצים ופשוט תבואו להצטלם?

 

7. התייחסות למצב הקיים – רגע רגע, לפני שאנחנו נסחפים, תעצרו – הימנעו מהבעת עמדה פוליטית, אם תרגיזו אנשים שחושבים מכם, ייתכן והם לא ירצו לקחת את השירות שלכם. באמת. לכן, התייחסות למצב הקיים תהיה לעובדות כמו: מגפת הקורונה, מזג האוויר, מהפכה שמתחוללת או תגלית ענקית, וההתייחסות שלכם אליה בהקשר של העבודה שלכם יכולה להיות סופר מעניינת. 

 

8. עבודות (מדהימות) לדוגמה – אחת ל, ולא כל הזמן, חשוב שתעלו עבודות יוצאות דופן שעשיתם, משהו שמפציץ ראשים, שיגרום לאנשים להגיד לעצמם שגם הם רוצים. חשוב שאת החגיגה הזאת תלווה כתיבת פוסט איכותית וקורצת שתעשה חשק לשמוע עוד פרטים. 

 

9. עובדות מעניינות – כתיבת פוסטים שמספרים על עובדות שהרבה אנשים ככל הנראה לא יודעים הם ברוב המקרים מאד מעניינים ומעודדים תגובות, תיוגים ולייקים. אם יש לכם ידע מעניין בראש, תרגישו הכי בנוח לחלוק אותו עם עולם. 

 

10. מבצעים / תחרויות – יותר מקובל לעסקים שמוכרים מוצרים. אנשים צמאים למבצעים, מתנות, שוברים, מארזים או כל דבר שהם יוכלו לקבל ולהתלהב. היום בעידן הרשתות החברתיות תוכלו לעודד אותם לשתף ולתייג את העסק שלכם כתנאי לזכייה פוטנציאלית ובכך תקבלו חשיפה גבוהה יותר. 

 

 

אז עכשיו כשקיבלתם מלא טיפים שווים להחיות את הדף העסקי שלכם בתוכן שיווקי לא פחות ממעולה ומעניין, זה השלב שאתם מתחילים ליישם את הדברים. 

אנחנו כאן כדי לתת לכם את הטאצ' המקצועי הזה שאתם מחפשים. 

גלילה לראש העמוד
WhatsApp chat
דילוג לתוכן