ייעוץ וליווי שדרוג אתר – למה מתיחת פנים לאתר כל כך חשובה?

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

יש לכם אתר, כמה חשוב וכמה טוב. 

האתר שלכם הוא הנכס החשוב ביותר לעסק שלכם, אשכרה ככה. ולא, אנחנו לא אומרים את זה כי אנחנו אנשי דיגיטל, אלא כי גם אתם אנשי דיגיטל באיזשהו מקום.

תחשבו על זה, היום, או יותר נכון, כבר הרבה יותר מעשור שאין דבר כזה שעסק לא ימקם את עצמו בדיגיטל. 

לא משנה כמה אולד פאשן אתם, לא משנה שיש לכם ארגזים של פניות מפה לאוזן, אין גם תירוץ לזה שיש לכם חנות פיזית או עסק פיזי מצליח.

בעידן של היום, יש אפס סבלנות למצב בו אין לכם אתר, וגרוע לא פחות – מצב בו יש לכם אתר שנראה רע. 

 

יש דבר כזה אתר לא טוב, אבל אפשר להפוך אותו ליותר מטוב בזכות ייעוץ וליווי שדרוג אתר

אף אחד ואף אחת לא אוהבים את המחשבה שהאתר שלהם, זה שהם השקיעו בו את מיטב כספם וזמנם נראה לא טוב. מצב עוד פחות טוב מזה יהיה מצב שבו האתר שלהם לא עובד טוב, כזה שיש בו באגים, כזה שחסרים בו פרטי יצירת קשר, אתרים מבולגנים או בנויים לא נכון. 

למרבה השמחה, יש תמיד מה לעשות. אז רגע לפני שאתם ממש מתבאסים ש"נפלתם חזק" תזכרו שנפילות הן חלק מהחיים של כולנו, אחד נופל על נגר שעשה עבודה לא טובה, אחד נפל בבית דפוס שהדפיס לו מחברות עם לוגו מחוק וחלק לצערנו נפלו על חבר'ה שבנו להם אתר לא מוצלח. 

עצם ההבנה שדברים כאלו קורים ושאפשר לתקן, ממתיקה את הגלולה.

 

ייעוץ וליווי שדרוג אתר הוא שירות שמטרתו לבנות מחדש את יסודות האתר ברמה הקונספטואלית. יש לציין כבר מעכשיו, אנחנו לא אלו שבונים ומעצבים לכם בפועל את האתר, אך מורידים הנחיות כל כך ברורות וויזואליות שבוני האתרים שלכם יצטרכו פשוט לעשות העתק הדבק, והופ – יש לכם אתר מדונדש, מרשים, חכם ואפקטיבי. 

 

 

 

ועכשיו, קצת דוגמאות לאיזה אתרים זקוקים לייעוץ וליווי שדרוג אתר: 

 

  1. אתר משנת אנטיוכוס – אם האתר שלכם הוקם אי שם בשלהי שנות ה-2000 המוקדמות, או סתם אם נפלתם על בונה אתרים עם ראש מיושן, חשוב מאד שתדביקו קצב ותיראו מודרניים ועכשווים. הלקוחות הפונטציאליים שלכם לא פראיירים והם רוצים לבחור בעסקים שנראים מדוגמים ומרשימים. ככל שהאתר שלכם מביא יותר חדשנות ועניין, כך יותר מסקרן לפנות לאנשים שעומדים מאחוריו.

  1. אתר שחסר בו המון תוכן – ראינו לא מעט אתרים שפשוט חסכו בהם בתוכן. כל כך חסכו עד שהלקוחות הפוטנציאליים צריכים להיות לא פחות מצוות בילוש בשביל להבין במה אתם עוסקים. מצב זה הוא כמובן מצב בעייתי מאד. מעבר לזה שאנחנו בטייפר מתמחים בכתיבת תוכן, צריך גם לדעת איפה לשבץ את התוכן, באיזה אורכים הוא צריך להיות ולבנות סביבו אסטרטגיה. 

  1. אתר שעמוס בתוכן – המצב הקוטבי מהאתר שתיארנו בסעיף הקודם. אתרים שמרוב תוכן אתם מרגישים בחילה קלה, מרגישים שנהיה לכם לא טוב ושאתם רק מחפשים את האיקס של היציאה מהאתר, כי מה עשיתם רע שאתם צריכים לקרוא את כל זה? 

  1. אתר שעושה בלאגן בעיניים – אם רק היינו מקבלים שקל על כל אתר שהכניס אותנו לקריז מהבלאגן שהוא שידר. אתר שלא ברור מהו עמוד הבית, שיש לו 5 עמודי אודות, שיש לו גלריה עמוסה שנגללת בלי סוף עם תמונות לא מעניינות (בלי להעליב אף אחד), עם המלצות מצולמות של אנשים עם כתב לא ברור ושפשוט לא נעים לשהות בו. 

  1. אתר שנראה כמו של כולם – כל כך הרבה בוני אתרים "מתקמצנים" על זמן השקעה באתר שלכם ופשוט יוצרים את האתר שלכם על תבנית שעוד ביליארד אנשים חוץ מכם השתמשו בה, עם תמונות שעוד מיליונים חרשו עליהן ואז למעשה יש לכם אתר שבלוני שלא עושה לאף אחד שום דבר מיוחד בלב ובטח לא עושה חשק לחקור ולהתעמק בו.

כל אחד מהמקרים הנפוצים הללו ועוד מיליון ואחת דוגמאות של אתרים דורשים ייעוץ וליווי שדרוג אתר שיכול להכניס לאתר טוויסט מרענן, לעשות סדר, לתת לו כיוון מעולה לסקרנות של לקוחות פוטנציאליים, שיעזור ללקוחות הקיימים להתמצא ויעשה לכם (לפני הכל) אושר ענק להשוויץ באתר שלכם בגאווה ולקבל ממנו תמורה הולמת. 

 

אנחנו כאן בשביל לדאוג לכם לתהליך הנפלא והמרגש הזה.

אתם איתנו?

 

גלילה לראש העמוד
WhatsApp chat
דילוג לתוכן