ניהול רשתות חברתיות

כיום ידוע שכל עסק שמכבד את עצמו ורוצה להיות חלק מהניו אייג', צריך להצטייד בדפים תדמיתיים של האימפריות הגדולות – פייסבוק ואינסטגרם.

לכל רשת חברתית יש את היופי שלה, הייחוד שלה ואת היתרונות הבולטים שלה.

לכאן או לכאן, ב-90% מהזמן, חשוב שהעסק שלכם יראה נוכחות, אחרת עשויים לחשוב שהוא אינו קיים. כן, אנחנו ממש רציניים.

למה זה ככה?

כי היום בדף הפייסבוק העסקי שלכם יש את כל המידע שצריך לקבל עליכם: טלפון, כתובת, תיאור קצר אודות השירותים שלכם ואיך לא – האתר שלכם.

לא תאמינו כמה ניתן ללמוד עליכם מהרשתות החברתיות שלכם – בין אם זה על אופי המותג שלכם, השירותים שלכם, היתרונות היחסיים שלכם ועד לכדי יצירת קהילה אמיתית ואוהדת למותג שלכם! ברגע שאוהבים אתכם, אתם על דרך המלך.

ניהול דף פייסבוק

כיום כמעט כל בעל עסק יודע כי יש כוח עצום לדף פייסבוק עסקי. באמצעות הדף ניתן לייצר את התדמית שתמיד רציתם, ליצור עסקאות ומכירות וכמו שאמרנו קודם לכן – ליצור קהילה סביבכם.

פלטפורמת הפייסבוק ידועה בתור אחת שיוצרת צורך אצל הלקוחות הפוטנציאליים שלה, דבר אשר עובד למעשה על תודעת הצרכן באופן מודע או לא מודע, אך מייצר אצלו הרהורים ומחשבות לגבי השירותים המוצעים לפניו באמצעות הפוסטים הממומנים.

כמובן שכל פוסט ממומן יטורגט על פי קהל היעד האידאלי עבור אותו התחום ועשוי להביא ליותר לייקים לעמוד, שיתופים, תגובות והכי חשוב – התעניינות אמיתית כלפי המוצר או השירות שלכם.

ניהול אינסטגרם

הרשת החברתית שתפסה חזק מאד בשנים האחרונות. האינסטגרם כידוע, נקנתה גם היא על ידי מייסד פייסבוק, מארק צוקרברג ומהווה את הפלטפורמה החזקה ביותר לתדמית, בעיקר על ידי דימויים ויזואליים.

מהי כוונת המשורר?

אינסטגרם הגיחה לעולם למטרת יצירת גירוי ויזואלי בעיקר. איך נגיד זאת בעדינות? באה להוציא לכולם את העיניים.

ככה שאם התמונות שאתם מעלים לא יוצרות לאף אחד חשק לעשות איתם כלום – פספסתם את הרעיון העיקרי של האינסטגרם.

ניהול האינסטגרם מורכב מכמה אספקטים:

– ניהול שוטף של תמונות תדמיתיות מנקרות עיניים

– העלאת סטוריז עם התייחסות עדכנית ועכשווית למותג

– כתיבת מסרים שיווקים ותדמיתיים מנצחים ומניעים לפעולה

– וקידום ממומן בתוך האינסטגרם לכדי חשיפה של יותר משתמשים אל המותג שלכם.

בכל ניהול של רשת חברתית יש לקחת בחשבון עלויות עבור ניהול שוטף – כתיבה, עיצוב, העלאה שוטפת של תכנים.

ועלויות של דמי מדיה -תקציב שנקבע מראש עבור קידום ממומן ברשת החברתית